17 November 2009

Negaraku


Hari ni ade mesyuarat pagi..Biasa laa bincang2 pasal ofis & kerja..& part yang paling tidak disangka-sangka oleh aku & mybe kwn2 staf opis jugak ialah bos minta berdiri & nyanyi Negaraku.. wahh.. bagus laa.. Dah lama x nyanyi Negaraku. Bkn selalu dpt nyanyi lagu ni. Ke aku silap, mgkin ade kwn2 diluar sana yang sambil2 buat keja dirumah atau opis nyanyi lagu ni.. Eeee..xbleh kot sbb nyanyi lagu ni kene diri tegak..hehe.

Jadi ambil lah peluang jika kita ade program/mjlis yg perlu nyanyi lagu Negaraku, nyanyi lah dengan iklas dan "buat2" semangat.


Patriotik pulak laa aku rase aku nih.. Tapi kalau aku mula berfikir tentang Malaysia, negara kita nih..aku rase something.. Ape yg boleh aku ungkapkan ialah, Cintailah Negara Kita.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...