12 October 2010

Oktober yang Istimewa


...aku di Penang ketika ini.. sekarang hmpir pukul 12 tghri.. anak2 dh tido.. biase laa tghri bute, time tido budak2 tuh.. jd sempat laa aku update blog aku nih. Aku ikut hasben outstation.. kali kedua aku g penang dgn 2 puteriku. Dulu time aku dlm meternity leave..masa tu Aisyah umo 2 bulan, sekrang Aisyah dh 5 bulan lebih. aku & anak2 peneman hasben yg bekerja.. syok jgk sekali sekala bejalan2. ptg nnt nk g mane ek? Kali ni stay kt Summit Hotel. Atas hotel, bwh shopping complex.. Mmg ade hati nk g jln2 cuci mata kt bawah, tp, aku rase mcm xkonfiden nk bwk 2 org budak2 ni sorang2..jd, tggu laa ayah dia balik dlm kul 2 nnt.

Oktober kali ni byk peristiwa berlaku...
yg paling special ialah Aufa akan berumur 2 tahun pada 20hb ni..


Book Pillow.. hadiah ummi kpd Aufa sempena birthday ke -2.



Lagi, 2 orang anak buah lahir dlm masa selang seminggu. Nurul Sufiana
dan Taqwa Hana.

Thn depan boleh buat bestday party besar-besaran sbb ramai yg sambut birthday bulan oktober. yang paling penting, ulang tahun opung nya..haha.. Opung, sila masak sedap2 ya!
p/s: opung request cake besar!!,

nama baby: Nurul Sufiana
tarikh lahir: 2/10/2010; jam 9 p.m
berat masa lahir: 3.2 (normal)
nama ibu: Nana




nama baby: Taqwa Hanna
tarikh lahir: 9/10/2010; jam 1 a.m
berat masa lahir: 3.6 (normal)
nama ibu: Ainaa

Aisyah akan berumur 6 bulan pada 18/10/2010 ~ sama bestday dgn Opung!!!
dh boleh start solid food.. tp, ummi nk bg mkn umo 7 bulan bole?? Bg perut betul2 kuat dulu..hehe

Aisyah belum boleh meniarap lagi..uuishh.. agak lambat berbanding Aufa..tp, Aisyah dh boleh sebut 'ba-ba-ba' sesekali 'ma-ma'.. tang becakap cepat pulak. Berat Aisyah last week 7.2kg.. mmg semangat. Aisyah dh boleh mengiring & angkat badan, tapi still tak lepas nk guling sendiri. Dia dh boleh tepuk meja klu dekatkan dgn meja & capai ape je yg tersentuh dgn tangan dia atau apa yg ade depan mata dia. Dh pandai main dgn kakak Aufa. Siap marah kat kakak lagi klu dia tak puas hati. Suka goncang rattle & masuk semua benda yg dia pegang dalam mulut.
Aisyah Humaira @ 5 month ++ @ 7.2kg.


Hujung bulan ni, kami akan bercuti di Bukit Gambang. Theme Park baru yg kt Kuantan tuh.. wow!!... (perkataan baru Aufa)


famili day (ogos) 2009 @ wetland,putrajaya


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...