24 September 2011

Makanan yg diidam

Hihii... Sampai skg aku pun ade rase nk mkn sesuatu (aku skg masih dlm fasa berpantang-hari ke 13 ~ berpantang lah sgt aku ni).. Mengidam Cookies ala2 famos amos buatan sendiri.. Hahaha.. Hari tu buat lps raye, menjadi jgk, so, nk repeat buat dgn penambahbaikan.. :)

Skg mknn yg agak glamer & disebut2 ialah macaroon. Akhirnya aku jumpa kedai yg juai macaroon ni. Rm3.90 sebiji. Beli jugak laa..sbb nk rase. Aku beli 3 biji. So, komen aku ttg macaroon ni ialah.. Ia adalah biasa2 aje. Xde lah sedap sgt. Sedap lagi lempuk durian yg maklom aku buat. Nk kate manis, manis lagi lempuk durian maklom aku. Manis macaroon biase2 je. ( ke aku yg kuat manis??? ).. Jadinya... Mungkin aku tak beli dh macaron lagi, tapi nk jugk try test buat sendiri.. So, drp aku beli macaron baik aku beli biskut famos amos.. Haha.. Sekian..


P/s : jgn marah penjual macaron...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...