05 October 2011

Mom of three

3 dh anak aku...mcm xcaye lak.. Stakat ni, alhamdulillah..boleh manage 3-3 anak aku..terima kasih kpd ocik (maid aku), tok ma & tok mi ( skg aku kt kmpung, pantang umah mak..bilaa lagi nk bcuti pjg dkmpung) sbb bantu aku uruskn budak3 ni.. Sukar sbnrnye utk aku handle 3 budak yg kecik2 sorang2.. Teringat mase aisyah kecik.. Tensyen gak aku melayan diorang, sb mase tu aku sorang2..tensyen bukan sbb ape, sbb si kakak yg besar tak mo mengalah & buat sstu yg dilarang...
Skg laagi lah.. Sikakak besar suke sgt mengusik& menyakat si kakak kecik.. Kakak kecik asik nangis & jerit2.. Huhuu.. Kdg2 3-3 nangis nkkan perhatian umi.. Saaabarrr je lahh...

Bila usia Afif dh sebulan, aku akn balik umah sendri..byk benda nk wat sblm masuk kije..

Bukn senang nk snap gmbr 3-3
budak2 ni.

2 comments:

  1. shu,aku tgk muke aisyah mcm zahra la..heheh

    ReplyDelete
  2. Ye ke? Mybe sbb zahra kan bulat mcm aisyah..hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...