22 December 2011

EBM Afif @ 20 dis 2011


oohhh...dh ujung2 tahun ni...
cepatnyer masa berlalu..
pejam celik
Afif dh masuk 3 bulan..
berat 7.3kg..
ni berat Aufa mase umo setahun..
;)

Awal bulan disember...aku g carik plastik susu YHAB...
tak de stok laa pulak sampai tahun depan...
Jd aku aku beli laa yg brand AUTUMMZ..
RM11.20 ade 25 pcs
ni hrge ahli..aku bukan ahli pun, sbb aku terus g kedai dia,
automatik dpt hrga ahli..
klu beli online tak silap aku harga dia RM12.90..
YHAB=RM25.42, beli online RM29.90..

aku suke jugak dgn plastik AUTUMMZ ni..
sb dia ade zip lock..senang.. boleh isi 12oz..
tapi yang tak bestnye..
makan ruang..
tgk peti sejuk aku dh penuh bhgn bawah..
huhuuuu...



stok EBM Afif @ 20 Dis 2011





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...