11 May 2010

Kisah bubur ayam Mc D


Teringin nak makan bubur ayam sejak 2-3 hari lepas.

dapur aku memang x berasap sejak aku pindah ke rumah baru ni. bila hubby tanye nk makan ape pada satu malam, aku pun menyatakan keinginan ku terhadap bubur ayam. kalau ikut kat hati, aku nak masak sendiri. barulah puas hati. tapi dapur ku belum 'di install' jadi aku beli je makanan.

Lepas solat magrib, kami dinner berdua-duaan. Memang puas hati dapat makan bubur ayam. Habis dinner, kami bersantai depan TV. Melayan TV pulak..Malam ahad.. Tgk cerita cerekarama.Lama x layan cerita melayu malam2.

Tetiba....OOoo..perut aku sakit memulas-mulas. Kejap2 ade, kejap2 ilang.. dlm ati aku, "ni macam tanda2 nk bersalin nih.".. aku buat derk lagi.. Rasa sakit tu mula pukul 10 malam & pukul 2 pagi sakit makin kerap, aku mintak hubby g spital. Dipendekkan cerita, aku masuk spital pagi tu & bersalinkan Aisyah. Tapi yang aku nk tulis kat sini, masa on the way ke hospital, aku punyer lah lapar. Siap bgtau dgn nurse (masa dlm labor room) yang aku nih tengah kelaparan. Aku hanya makan bubur Mc D je sebelum aku bersalin. Tu pun 10 jam sebelum aku melahirkan Aisyah.. huhuuu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...