31 May 2010

44 hari berlalu



Aufa & Aisyah, permata hati ummi & ayah.


oohh..cepat nyer masa berlalu.
Dh abis tempoh berpantang aku.. berpantang sangat laa aku ni, hehee . Sekarang aku berada di Hotel Sunway, Seberang Jaya, Penang. Aku ke sini sebab hubby ade kerja kt area sini. peluang nk ikut g jln2 jgn ditolak..klu ikutkan, mak aku xbg pegi jln jauh2 dgn anak kecik.. ye. mmg mencabar klu ade anak kecik nih. lebih2 lagi ade 2 anak, satu yang yg berusia 18 bulan dan satu yg berusia sebulan lebih.. Aku rasa kdg2 tu kene bg attention lebih kpd Aufa, sbb nak jaga dia dari dia apa2 kan adik dia. Aufa ni lain sikit peel nye. dia ni byg2 ummi dia. mana ummi berada, disitu ada Aufa. Klu dia nk dgn org lain, xpe jugak. boleh laa aku berikan sepenuh perhatian kt Aisyah. huhu... Apa2 pun aku sgt heppy dgn kehadiran 2 org puteriku ini. wlwpun, kdg2 mereka ni sgt menguji kesabaran aku & hubby.

p/s: belum sempat nk tulis entry pasal kelahiran Aisyah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...