17 February 2011

ssshhh... ini rahsia!

shhhhhhh!!!




hahahaa...
rahsia..
tapi
tulih kt sini..

;p

sebenarnye aku nk bgtau yg aku sbnrnye dh lame tak buat stok EBM..
bulan 2 ni, xde lah rasenyer..
tapi peti masih penuh dgn EBM..
memang lah sebab tak terusik..
EBM paling latest ialah Bulan Januari..
hujung januari 2011..



nk buat ape dgn susu yg byk ni?? ;(





mengapa stop buat stok??
sebab utama nya ialah tak de sape nk minum EBM tu..
Si Aisyah Bella dh tak mahu EBM..
FM pun tak mahu jugak..
nk direct nenen je..
huh! Aisyah ni lagi pekat bayang2 dia dgn umi berbanding Aufa.
Asik nak dgn umi je..
budak musyukk yg akan menggigit masa menyusu kalau dia tak puas hati





yea2..aku tau, klu nk menten susu mesti perah..
tak rajin lah pulak aku nk pam.. klu pam, simpan, siape nk minum susu tu?
anak susu jauh laa pulak..dibesut nuuun!
lagi pun setiap tengahri (wktu kerja) aku g nyusu Aisyah kt taska dia..
(semalam tak sempat...sori sayang... pastu buat perangai gigit umi)
Tak tau lah berapa lama Aisyah nk buat perangai cam ni..
ish..ish..
dulu2 kalau perah mesti dapat cam ni..





tak tau lah dimana silap nya...aisyah tak mahu menyusu tru bottle..huhu



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...