26 August 2011

4 hari laagi!!


waahh...cepatnya masa berlalu.. dh 26 hari kite berpuasa
. Hari ni rase cam baru ade semangat skit nk beraya.. ape aku dh buat hari ni??

Pagi2..dh tercongok dpn bank.. nk tukar duit baru...hampess...mybeng dh kehabisan duit baru..aku g Hong Leong Bank. Sibbaik ade.. Tp duit lima hingget xbaru pun...isk2..

pastu aku duk jalan kt deret2 kedai kt bank tu..aku paking jauh.. kene jalan jauh skit..adeh..perut ni memberat je aku rase..tp, aku stil leh jalan laju.. saje singgah lagi kedai emas.. baru bukak kedai emas tu..mybe aku 1st customer dia.. Hrga hr ni yg dia offer RM175 segram.. try test tgk brp hrge gelang berkulat aku ni... RM1050..wahh..tinggi skit dr mggu lepas.. plan nk tukar lah..aku amik bangle 2 ketui.. org tua2 pggil gelang minggu..nmpaknye aku dpt 2 hari je la.. sbb 2 gelang je.. nnt2 tmbah lagi..wahhh...dh jadi makcik2 dh aku ni pakai gelang byk2.. bkn ape,
aku suke NILAI dia.. klu org suke emas putih, aku suke emas kuning sebab ia lebih BERHARGA. dah dapat gelang raye..tmbah rm200 je..setelah twr menawar.. jimat rm50..hihi

balik opis..
aku hntr borang cuti besalin...aku pilih 60 hari je..cukup la.. balance lagi 120 hari..boleh 2x beranak lagi..okey la tu..

pastu aku siapkan GL.. saje prepare..kot2 laa hospital yg akn aku besalin nnt xde e-GL.

dan..aku jugak hr ni buat appointment dgn tuan tanah..aku nk tgk umah yg nk djual dpn skolah tu..RM230K hrga leh nego..d/stry intermidt.. aku igt nk twr 180 atau 210.. klu dpt hrga ni, trus
jadi lah...kan abg sayang???... <3

bila dh nk tghri, aku mula laa rase pening2..nk g landing kt surau lah... tp ade kwn ajak g sopping.. larat ke aku??

eh..ko ni kije ke tak?? mane kije yg ko wat??
hihi..ade laa sikit aku dah settle kan.. minggu ni mmg xde mood nk kije..asik ngulatt jek...




budak musyuk yg mula pandai cakap




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...