03 December 2010

Disember Ini

::anak-anak penyeri hidup::


udah masuk penghujung tahun!
cepatnyer masa berlalu....

review spjg thn...

*keje*
awl thn di tmpt lama...ermmm..mcm biasa..agak kuat bekerja masa disitu..tetiap hari msti gaduh jumpe bos.. ade je task yg kene buat.. sehingga lah bulan mac..
bln april di tmpt baru..masa tu tgh buyung 9 bulan.. bos tmpat baru cool.. dia bg aku rehat sehingga aku meletop.. cam biase, klu dh biasa buat kije byk..aku tak bleh duk diam lah..kejap kebawah..kejap naik tingkat atas..org pun penat tgk aku turun naik dgn perut maju kedepan.. haha..agaknye ni salah satu sebab aku terbersalin awl 2 minggu..;p
bila dh masuk kije bulan 6 tuh..aku masih lagi x buat kije secara rasmi.. sbb belum dpt fail dari bos.. aku just tolong2 kwn2 bertugas..duk kt kaunter lah yg byknyer.. melayan karenah klient.. aku rasa lama jugak aku mkn gaji bute bekerja secara bebas. tapi bila dh dapt fail..hah! amik ko sebijik.. nak mkn pun tak sempat kekadang.. tp, keje kt opis ni lebih rilek berbanding di opis lama.setakat aku menulis n3 ini lah..tak tau lah akan2 dtg. Lagipun aku boleh susun jadual sendiri. klu nak handle 10 fail sehari pun boleh..atau tak nak buat ape2 kerja sehari pun boleh..haha.. tp, aku akn make sure semua kije2 aku settle sblm ade pihak yg mintak.. so, diorang tak leh nk kate ape klu aku tgk aku tgh santai..hihi
kwn2 kt sni best..sama mcm kt tmpt lama..& sesekali ade progrm yg besar2 aku akn jmpe dgn diorang jugak. tp aku rasa lebih hepi disini.. oops!!!

*famili*

thn ni bertambah ahli keluarga aku..alhamdulillah..
ade anak2 sedara yg baru lahir..
ade rumah sendiri..
ade moto baru..ni ayah punyer..
mak aku akn pencen bulan depan..waaahhh best2..
abah aku pun 'dah selamat bersalin, anak batu'..haha..ape2 pun didoakan semaga abah bertambah sihat..yelah dh ber-habisan berubat kampung..tapi tak jalan jugak. last month operate for kidney stone dia..
adik lelaki tunggal..mmg 'sgt dimanjakan'~~~ee geram tul!


sepanjang tahun 2010 ni mmg byk suka duka yg kami lalui.. semoga tahun tahun mendatang akan lebih diberkati Allah SWT

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...