30 November 2010

exam terakhir



aku baca semua buku ini!! ~baca tajuk je haha


last week aku attend my last exm..harap lepas ni hrp xkan sit mana2 exm lagi..sebab nye klu ikutkan dh lamee aku disahkan jwtn..ini dh 3 thn...masih belum secara rasminye jd gov servant. alkisahnyer...knape aku asik terlepas kapal...
pertama, masa tu peknen Aufa..alasan xbleh nk stadi..nk rest dlu & belaja menerusi pglman,so nanti2 amik pekse xyah baca..terus jawap je..konoon!!
keduanya, aku terlepas tarikh exm..tak perasan yg tarik exam dh dipinda..klu dipinda tarikh kedepan xpe laa..ini, dipercepatkan...haaaiiiishhh... tangguh lagii...
ketiganya...-mode:berjaga2...sebab xnak mis lg preksa.. asik2 folow up dgn unit peperiksaan..TETAPI ~~~ aku TERLUPA NAK TICK KERTAS II... aku tick utk satu paper je..haaaaa!!!!!! (ini berlaku pd bulan jun lepas)

jadinyer dh 3 tahun aku ade je masalah.. itu periksa punyer hal..belum lagi kursus induksinya..BTN nya... (tp yg kursus2 tu alhamdulillah dh settle)..aku amik paper II utk last exm..meng-complete-kan kehendak jabatan utk comfirmation.

harapnya peperiksaan pd 26/11/10 hari tu aku akan lulus & boleh cepat2 sah jawatan..klu tidak, kena sambung tempoh berpantang percubaan lagi setahun..



~stadi buku aufa pun aku baca
~ kerja nampak tak telefon & fail itu,konon byk kerja la tu
~ exam

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...