15 November 2010

gulai rabbit

hmmm...mcm kecian je nak makan klu arnab dibuat gulai..
arnab kan chomel?!
Tapi aku penah makan arnab panggang & sate arnab mase aku form 5.. masa tu ade projek sains kena bela arnab..kitorang bela arnab tu hampir dua tahun..masa form 4 & form 5.. So, bila nak blah dari skolah, kitorang kenduri kan arnab2 itu!! Mula nya aku tobat tak mo makan arnab tu..tp, dh xde makanan lain.. makan jugek laa...Sedaap ghupenye arnab ni.. ala2 ayam gitu..

ni aku nak cerita kan.. psl rabbit kesayangan Aufa.. Aufa suke sgt dgn rabbit ni.. kt umah ade 2 ekor lagi..satu lg yg agak comel.. rabbit kesayangan aufa ni comot skit.. yg comot tu lah yg dia suke.








aufa & be-bit


ni lah rabbit itu... rabbit ni merangkap ketua darjah bagi semua binatang2 yg ade kt umah tu.. barney ( barney kan dinasor..) pun kalah..sebab Aufa SANGAT LAH SAYANG rabbit ni dari pada yang lain. Suatu hari Aufa bwk g taska rabbit & terlupe nak bawak balik... bukan main sedey dia...tanyakan rabbit dia yg satu ni...skg dh tak bwk rabbit ke taska..cuma babai-babai kt rabbit dan suruh rabbit tido kat umah je.











aku nak tergelak bila tgk rabbit ni dlm periuk..





laaa...Aufa dh gulaikan rabbit dia... haha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...