28 January 2010

Gumbira lagi!!!

CD baru Aufa

Hari ni aku terima CD yg aku order. aku beli disini. Belian kali ni, ialah yang kali ketiga.
Wahh..xcited dpt CD baru.Tambah koleksi Aufa punye.
Aku beli 5 CD Babyland.
Sampai je parcel kt opis, sume nye sibuk nak tau ape dlm bungkusan tuh.
Aku kate.. 'ala, lampin anak je'.. Aku pun bukak la bungkusan tuh (atas desakan kwn2 yg menyibuk kt kaunter tuh). & mula lah bercerita pasal CD nih..
Siap bukak website yang ade cerita pasal CD.
(Kejadian ini berlaku didepan kaunter.. sibbaik xde pelanggan datang masa tuh.Kaunter kebetulan tak sibuk. Sesekali je bos lalu depan kaunter. Kitorang sorok laa CD bwh meja..hahaha... )
Tetiba salah seorang staff aku berminat pulak dengan CD aku.. Dia nak beli dgn aku CD tuh.. Aku fikir jap... nk jual hrga berapa yerk??... alaa... cincai je laah.. jual laa hrga pakej yg aku dapat.Aku jual kt dia sekeping-warna biru.(klu dia nak beli setakat sekeping secara online, xdpt hrga special yg aku bg kat dia).
Terfikir jugak aku nak berbisnes (jadi penjual CD)..;p
Kesimpulannya, aku perlu tambah CD untuk Aufa & adiknya lagi..
bulan depan, ade rezeki, aku beli lagi. Koleksi CD Aufa setakat ni 10 keping shj.
(itu pun banyak membantu dari segi penjimatan.Bulan nih se-pack dispo diaper shj yg guna..itu pun ade belen lagi..)

Hari ni aku sgt gumbira,
pertama, dapat CD yg aku pesan.
kedua, aku telah menyebarkan kebaikan & kelebihan CD kpd org lain.
ketiga, aku dpt upah menaip untuk kes aku. huhuu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...