22 February 2010

sesuatu yg 'cute' tetapi 'menakutkan'


Bagi aku...
ini sungguh 'cute' & 'choomell'..
Bagi Aufa ini sungguh 'menakutkan' dan 'ngeri'..

Haha.. sian Aufa.

Suatu hari Aufa meragam.. x puas hati dengan aku..
Masa tu seingat aku dia nak main hp aku..
Aufa suke tengok 'tayangan semula' aksi2nya dlm hp aku..

tapi aku x ingat, ape punca dia x puas ati dgn aku,
nangis sampai susah nak dipujuk..
bila dah nangis cam tu,
aku pun pujuk dia, tengok clip Pat & Stanley.

Lagi kuat dia nangis..
sampai terisak2..
ish..ish..
punye laa takut dengan especially intro clip tuh..
aku suro tengok smpai part yg tengah2 dia tak mau..
Nangis jerit2.
Tolak2 hp aku..
Sorok muka dia..

Bila aku tutup hp aku,
dia diam..
senyap x berkata apa..
tak bergerak2..
mata asik tengok aku je.
xsenyum..
tak nangis..
diam membatu..
sambil sorok muka..
last2..
tertido..
siaann Aufa..



Dah..
aku tak nak lagi menakutkan dia..
(tapi ade gak tunjuk Pat & Stanley 2 - 3 kali)
situasi sama.. jugak..
last2..
tertido dlm ketakutan..
heheee... ssooorri sayang..
ummi x wat lagi...

p/s: atok dia marah tul dgn aku bila dgr citer nih.. huhuu
ini adalah perkara kedua yang Aufa takut..
sebelum nih, masa dia umo lebih kurang 5-6 bulan,
dia takut sgt dengan songkok ayah dia.
Pastu yg dia takut sikit2 ialah 'koko'= 'cockroach'




video

comel pe mereka berdua ini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...