02 July 2010

EMAS


Beberapa bulan lalu, aku minat sgt dgn EMAS & PROPERTY. Baca pasal emas, nk ada emas(bukan barang kemas utk dipakai) . Baca pasal property, nk property (alhamdulillah berjaya dpt rumah sendiri skg). Aku, sejak dari zaman2 hingusan dulu, bila tau nilai duit, cari duit, dapat duit, mmg berminat utk memiliki duit 'lebih' dlm poket. Masa stadi dulu, macam2 biznes yg aku belajar & join. tp xjln pun,sbb byk utk guna sndiri & itulah sebenarnya aku.. dan pastinya ia adalah MLM.. sekarang aku dh jadi mcm anti MLM pulak. Tp, aku respek sape yg buat MLM dgn gigih (buat MLM utk income)..sebab kalau diorang betul2 buat, akn dpt hasilnya. Tp, penat lah diorang,sian je. Lain lah klu join, utk brg kegunaan sendiri cth:mknn kesihtn. Boleh dpt murah & dpt lah keuntungn skit2. yg ni mcm style famili aku

Berbalik pada EMAS, aku ada baca beberapa blog penjual/agen Emas. Nmpak macam 'betul' org2 ni. Nk try invest dlm emas la pulak. Kpd my belurve hubby, sediakan duit utk kita bukak akaun emas. Dh lama suruh, tp, xbuat2 pun..huhuuu

p/s: selalu 'teruja' dgn harga emas kt nota kaki Buletin Utama

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...