26 January 2011

mengapa ek??


ni masa budak2 tgh tido siang...



kata aku disuatu hari semasa aku kecik....

"ish abah ni..gambar orang tido pun nak ambik gak ke?",
kata ku bila nampak gmbar kitorang tido bergelimpangan 3 beradik..

"tah ape2 gmbr ni.. bukan lawa pun.."

masa tu umo aku 8-9 tahun kot.. kitorang 3 beradik tido setilam kt lantai dlm bilik yg sama dgn abah & mak..masa tu tinggal kt umah nenet. Bila aku umo 10 thn, baru lah kami adik beradik pindah bilik depan..konon2 nak ade bilik sendiri..


mengapa abah ni amik gmbr2 cam tu ek?? mengapa ek??





aku byk snap gmbr anak2..
snap pun pakai hp je..
sbb bleh kata hp ni mmg selalu ade kt tangan..
mcm2 aksi budak2 ni aku amik.
waktu berjaga..
waktu tidur..
mmg byk aah..

now..
baru aku tau..
mengapa abah aku amik gmbar tah ape2..
termasuk gmbar kami yg terbongkang tido..

tak tau camner nk ekplain..

sebb gmbr2 itu sgt 'meaning'...

walau pun gmbar yg cam ni..




Aisyah menyusur laju sgt..dpt snap gmbr kaki dia je.



Betul lah....
satu gambar boleh menceritakan segalanya..





p/s: kalau rajin gmbr2 yg ku publish ade watermark..;p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...