16 November 2011

kisah hari jadi


.....suatu malam....dh tengah malam koot...my hubby wish besday... aa?? dh 8hb?? ooo..ye, ye, itu mmg besday aku...tq darling jd org 1st wish besday...
dh hmpir 3 dekad aku idup kt dunia ni..alhamdulillah diatas anugerah yg Allah beri kepadaku..~ Alhamdulillahh

mmg xsedar masa berlalu...lebih2 lagi aku tgh belajar menjadi 'mom of three'... terasa baru je buat ini & itu... sedar2 dh penghujung tahun...hurrmmmmm...


dihari jadiku..xsemeriah thn lepas...

pagi2 (xde laa pagi sgt, dlm kul 10 gitu) aku kuar dgn Aufa.. hajat nk meng'survey' tadika utk dia thn depan...bila sampai kt tadika tu, tutup laa pulak..cuti raye aji lagi.. mls nk g servey tmpt lain..so, takkan aku nk balik rumah terus..alang2 dh kuar ni...aku pun ajak laa anak dara sulung aku jln2 kt JUSCO... ape lagi..seronokk laa dia..

umi selalu je bwk jalan/kuar Aufa sbb klu Aufa takde kt umah, senang sikit adik2nya nk berehat..Amaaaannnn dunia.... kiranya Aufa ni boss kt umah tu..suke menyuruh itu & ini kt ocik & Aisyah..


Sampai Jusco...saje je nk window shopping... tapi last2...

terbeli pulak henbeg baru... wlwpun bkn designer beg yg glaamoorr... tp jenis yg mampu milik huhuuuuu.....
xpe sempena hadiah utk diri sendiri dihari jadi..
tapi serioussss...suke sgt dgn henbeg ni.. besar, leh masuk mcm2.. & 3 in 1...leh jd mcm henbeg biase, sling & back pack.. senang laa utk aku time jln2 dgn ank2 yg ramai..







tapi kan bile nmpak mende ni kt FB.... huhuuuuuu.... rugi2 RM20.. klu shoppin henbeg tadi time J Card day leh aku dpt voucher RM20.. xpe2.. leh melawat Jusco 24hb...tgk ape yg best...hihii


ape2 pun hepi besday to me.. xde org pun nk smbut besday ai kali ni, wlwpun sepotong kek atau sekeping coklat...huhuuuuuuu ;'(









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...