28 November 2011

t.i.g.a


...banyak perkara dalam idup aku dikaitkan dengan t.i.g.a..

(ini cerita waktu kekecik)

mase aku kecik2 dulu, aku suke nombor 3..
kenapa?? tah.. aku bukanlah anak ketiga pun..
suke waktu solat magrib, sbb 3 rakaat..
pernah jugak preksa dpt nombor 3 mase tingkatan 2..
suke hari rabu..
sebab rabu adalah hari ke-3, bermula isnin skg suke hari jumaat..bukan malam jumaat..hihii


aku mase kecik2 jugak selalu gaduh dgn adik aku yg nombor 3..
siape lagi, ibu si Taqwa Hanna musyukk.. ;p


(ini cerita aku dh besar..eh.. tua..eh..muda..eh.. cerita sekarang)

aku skg dh duk kije gomen dh 3 tahun

3 kali pindah pejabat

3 kali cuti besalin

dah mempunyai 3 orang anak2 yg cute

umo aku akan mencecah 30 thn depan

wahhh...banyakkan angka tiga dlm idup aku skrg..

sekian untuk t.i.g.a pada kali ini...

;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...