21 March 2011

family day ~ WDMO


Hari Keluarga & Perjumpaan Eksklusif WDMO






ini lanjutan dari sini
12 Mac 2011...
hari keluarga bagi Waris Dato' Muda Omar (WDMO)
tema untuk famili kitorang dibawah Porut Supiah ialah warna KUNING!
kami sekeluarga pakai baju kuning
haha..dulu aku pasukan rumah kuning tau mase skolah rendah.
aku tak suke! sebab aku suke warna biru..
ade hati nak bgtau cikgu aku nak tukar rumah sukan..
masa tu, rumah ijau kuat tau..selalu dapat johan keseluruhan..
rumah kuning...hmm.... so-so je. tak nombor tiga, nombor empat..

famili day ni buat di Rumah Anak-Anak Yatim di Batu Kikir.
mmg happening giler! hingga aku yg sedia pening pun bertambah pening
seronok jumpe famili2..yg takpernah jumpe pun hado!

yang paling hepi..
famili aku.. dapat banyakk hadiah..
termasukklah hadiah 'sweet couple' yg mak & abah aku menang!
cabutan bertuah pun byk dpt..
pertandingan sukaneka pun byk menang..
hubby sempat lagi jadi juara rebut kerusi & cari harta karun..haha! best!
Aufa masuk jugak acara rebut gule2..
tapi kalau setakat 3-4 biji je.. buat makan sendiri lah Aufa oii..




kami berempat yg bakal berlima serba kuning










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...