07 March 2011

indahnye hari ni....

ni gmbr paling latest (dh lame tak tempek gmbr sendiri kt blog)...kt umah owg kawin semalam



hari ni aku kuar..buat 'inspection'... bajet nk dok kt opis je hr ni sbnrnye..tpi bila ade urgent case yg bos suh buat, aku pun g lahh menjalankan tugasan..huhuuu..(siap bwk bekal biskut & air lagi) sebab last week kuar inspection aku pening2 lalat & jadi bad mood.. bukan ape.. i tak tahan lapar laaa.... ;(



(lame dh rasenye tak mem'blog)




kenape aku rase indah pd hr ni?? sebab dapat makan kuih cincin!!!!! yes! kwn satu opis g kusus kt sabah, jd nye ade laa ole2 dari sabah bah..


ini bukan cincin.. ini kuih cincin...
(sila ambil berhatian sesiapa yg terlibat)





dan satu lagi... dh lame aku tak merasa ikan patin masak asam/tempoyak.. jadinyer.. lepas inspection tadi..kitorang g makan kt kedai..ape tah..tp kat seksyen 17 shah alam. dekat busstand. mmg masakan pantai timur kt situ..best2!!! walaupun masakan ikan patin itu belum kena dgn tekak ni..tapi alhamdulillah kenyang!!!!


Ikan patin masak tempoyak & teh o limau ais RM6.30.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...