02 March 2011

coklat buatan tangan



haa... hari ni aku nak wat n3 pasal coklat buatan tangan adik aku.Coklat homemade ni dari dapur 'Ummu Taqwa Homemade Recipe'.

<<<:NOTA TANGAN:>>>
kalau tgk link diatas, Lensa Jati juge menyediakan perkhidmatan fotografi (ni adalah kor bisnes dia) . Boleh dapatkan perkhidmatan mereka untuk apa jua event. Lensa Jati telah mula bertapak sejak 2008 lagi. bidang coklat-coklatan ini adalah bisnes baru pemilik Lensa Jati.












Berbalik kepada kisah coklat, walaupun aku belum merase coklat buatan tangan ummu taqwa, aku telah awal2 berpesan kepadanya bahawa coklat yg dihasilkan mestilah sedap, lemak & berkerim.. aku tak mahu coklat tersebut rase cam coklat murahan..hihiii.. nanti kalau aku dpt makan coklat itu, aku akan hapdet kt lain n3. okay!!!! nak coklat inti mashmellow!!!!!



koleksi coklat yang telah dihasilkan








nk tempah utk besday ke, kahwin ke, makan sendiri ke...
semua permintaan anda akan dilayan oleh ummu taqwa.







ini design baru.. ChocoNest Ummu Taqwa. Yg ni kosong..inti boleh pilih nak perisa ape. i dah pilih!!!hihii






yang ni ChocoNest yg dh ade inti..taksilap harge RM2.50.kalau beli banyak leh dpt diskaun.
byk lagi design yg menarik disini






Jadi marilah kite merase coklat Homemade Ummu Taqwa. Tempah sekarang!!!


Tempahan dibuka, 019-9197005 atau emel di ainaasuhaimi@yahoo.com










ni lah si Taqwa tu.. ibu dia yg wat coklat2 ni semua. Kalau taqwa dh pandai makan macam Aufa, haruss dipow coklat ibu dia banyak2.




2 comments:

  1. Aha, itu dia... homemade chocolate yang lazat! ayuh, dapatkan hari ini!

    wish tahun ni nk ambil tempahan coklat raya la, ganti biskut/kuih raya... sekarang tgh kumpul koleksi best2 utk pelbagai perayaan / gift ;-)

    ReplyDelete
  2. Aha, itu dia... homemade chocolate yang lazat! ayuh, dapatkan hari ini!

    wish tahun ni nk ambil tempahan coklat raya la, ganti biskut/kuih raya... sekarang tgh kumpul koleksi best2 utk pelbagai perayaan / gift ;-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...