27 March 2011

selamat jalan adikku

aisyah & ibu milah



my SIL telah pun terbang semula ke bumi anbiya' last week. meneruskan perjuangannya menimba ilmu & penuhi cita2 serta harapan keluarga. harap lepas ni keadaan disana akan kembali pulih seperti sediakala.
kite layann gambar dibawah.



dapat bantuan duit poket dari baitulmal




detik2 terakhir





famili kami besar & 'besar2'...hihii





bersalam dgn ayahanda




ayah bonda




aufa sempat buat perangai






soleha: bye2 kakak milah
aufa : bye2 ibu milah




tgh check in






makan eskrem...nyummmyy



p/s: bila di KLIA, ade satu kenangan yg paling tak boleh ku lupakan sampai bila2.. sayu! (ni pun mase menaip ni pun rase sayu je) kisahnya berlaku 5 tahun lalu.. mase tu adik aku aina nk g morocco. aku agak terlewat sampai kt KLIA. sebenarnya sampai ngam2 soi.. tapi duk carik kaunter tak jumpe. ye lah mase tu tak biase dgn KLIA. tanye org pun tak jumpe kaunter tu..akhirnya.. adik aku dh check in.. aku diatas, dia dibawah sana..huhuuuuuuu...sedey! sebuah kad aku campakkan shj dari atas.. sedih, sbb tak dpt salam & peluk adik aku... huhu..
tapi skg adik aku dh abis belaja.. alhamdulillah..semuanya selamat ketika di rantau orang. kdg2 aku terfikir, anak2 aku nnt cammana lah agaknye.. nk g belajar jejauh...huhuuu...nnt umi rindu!





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...