18 June 2011

eee...gerammnyer!!!!





haaa.... satu lagi perasaan yg ade kt aku time2 skg..time perut tgh buyong ni.. aku geram kalau tgk benda/haiwan/baby yg comel.. bukan geram marah..geram macam rase cam nak gigit2/kunyah2/ cium lame2/ peluk kuat2 / picit / cubit... eeeiii.. kdg2 aku geram nk gigit Aufa..aku gigit jugak tp xde laa kuat2 ~ gigit sikit pun dh nangis!! tak sporting langsung si Aufa ni.....hubby aku pun kadang2 aku gigit gak..tp mintak kebenaran dulu..eh, ye ke?? hihiii..

Ni ade beberapa situasi yg aku tgh geramm kan sesuatu....

suatu hari...aku tgk ikan2 dalam kolam kat opis...montel2 ikan2 itu... comelnya...kalau aku dapat tangkap & gigit kt perut ikan ni kan best!!!.... ~aku pun berlalu setelah berfikir sedetik ditepi kolam..ikan2 tu pun dah lari nampak aku..

ikan2 ni rupe cam ni lah.. geramkan??? sbb mereka montel


situasi kedua...
Kat opis aku, ade beberapa ekor kucing..satu mama kucing dan 2 ekor anak kucing yg kiut sedang bergurau2.. Eee...comelnya anak2 kucing tu..kucing tu biasa2 je sbnrnye..ye lah kucing kampung.. ko tau ape perasaan aku ketika itu...aku rase nak selamkan kucing tu dalam kolam ikan kt opis...hahaha.. puas hati aku!!!~ tapi aku tak de laa buat camtuh, kang mati lemas pulak kucing2 comel itu.. huh!! bahaya kalau aku tak dapat mengawal perasaan...tiba2 aku terbuat ape yg aku pikir...haha..mengarut kannn???!


kalau kucing tu rupe camni, harus aku kejar sampai ke pintu pagar.





dah laa...mengarut je n3 aku kali ni..... ish2..








comelnya newborn!!!! xsbr nk beranak!!!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...