25 June 2011

perut membulat



oowwhh...sungguh nampak kebulatan perutku bila aku pakai kemeja ni.. kemeja Agenda saiz L. kemeja ni kdg aku pakai gak time tak ngandung.. oowhh..nmpak buruk pulak aku dgn pakaian ini ~ sori gamba tak de sbb mcm buruk sgt aku pakai bju tu..... well......hurmmmm... bju mengandung...mmg haku xde...sejak dulu lagi... lupekan ttg pakaian mengandung...aku nk citer petua supaya perut bagi anda anda yg mengandung akan cantik membulat...dlm erti kate, tiade strech mark. Ape yg aku amalkan ialah, ini pesanan seorang senior aku kt tmpt kije, sapu losen atau baby oil kat perut seawal usia kandungan anda sehingga lah kandungan anda 9 bulan. masa mandi, guna lah shower gel yg berpelembab tu. aku guna johnson baby milk bath & total effect shower cream. mmg xde kering kulit aku, tumit pun xde pecah2. ha, satu lagi jgn garu klu perut anda gatal..sbb ia akn meninggalkan kesan tidak cantik diperut anda. aku mmg amal kan sejak aku tau je aku ngandung aku sapu losen & kdg2 baby/olive oil tuh. Sejak kndungan pertama aku buat. So, perut mmg xde langsung strech mark. Yg ade hanyalah lemak2 degil yg suke bermastautin kt perut aku.. jadi aku berazam utk buang lemak2 degil tersebut bila aku dh meletop nanti.. ai dh beli girdle utk dipakai semasa pantang..hihi




umi@ 25 weeks : ni gmr pling latest...ahad lalu.. ai g buat aktiviti dgn aufa..tinggai ayah dia kt umah..mengemas rumah sorang2...thanks ayah!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...